0Item(s)

Din indkøbskurv er tom.

Product was successfully added to your shopping cart.

HJEMMETRÆNING MED NICOLAS DALBY

Hjemmetræning med Nicolas Dalby

Vi ved alle sammen hvor svært det er at få opretholdt sin normale træning uden det lokale træningscenter. 
Nicolas Dalby kommer derfor med sit take på en fed, effektiv og ikke-kompliceret hjemme workout. 

Alle kan være med 

Du kan selv bestemme niveauet ud fra de værktøjer og træningsredskaber du har til rådighed. Det kræver derfor ikke at du har præcis samme udstyr som Nicolas. I videoerne vil han også komme med forslag til alternativt udstyr.

Hjemme workout #1

Dagens hjemme workout består af en pyramide. Start med 1 rep af hver øvelse. Derefter laver du 2 reps af hver øvelser, så 3 reps, så 4 reps osv. Gør det helt op til 10 reps af hver øvelse og kør ned igen. 

Udstyr

 Øvelser

 #1 Clean Squat

I denne øvelser bliver der brugt en bulgarian bag. Alternativt kan en kettlebell bruges, og Dalby viser hvordan begge vægte bruges til øvelsen. 

 #2 Push-Ups

Næste øvelse er en klassisk push-up. 
Tip: Spice øvelsen op ved at bruge forskellige greb. Prøv med bredt, mellem og smalt greb for forskellig effekt. 

 #3 Burpees

Helt basalt består øvelsen af et hop, en squat, en push up. Kom tilbage ned i en squat, hop op og gentag.

I starten kan workouten godt føles som om den ikke er udfordrende nok - men bare vent ;) 
Hvis du stadig føler du kan udfordre dig selv, kan du lave workouten op til 15 eller 20 reps eller gøre det på tid. Variationerne er mange, så der er garanteret sved på panden.

Nu hvor vi har gennemgået alle øvelserne, så er du klar til at sætte dem sammen til en samlet workout, og du kan enten vælge at køre pyramiden op til 10 og ned igen, som Dalby gør det, men alt efter, hvor meget vægt du kan bruge, kan du enten gå højere op i pyramiden eller stoppe ved 6 eller 8.

God fornøjelse!