0Item(s)

Din indkøbskurv er tom.

Product was successfully added to your shopping cart.

UDETRÆNING MED NICOLAS DALBY

Udetræning med Nicolas Dalby

Nu hvor vejret bliver bedre, er det ideelt at flytte træningen udendørs.
Nicolas Dalby er kommet med et bud på en god WOD som du kan klare udenfor.

Alle kan være med

Du kan selv bestemme niveauet ud fra de værktøjer og træningsredskaber du har til rådighed. Det kræver derfor ikke at du har præcis samme udstyr som Nicolas. Vi vil også komme med alternativer til udstyret sideløbende med videoerne.

Ude workout #1

Dagens ude workout består af cirkeltræning. 5 runder, af ca. 6 minutter hver.

Udstyr

Øvelser

#1 Opvarmningsøvelse

I denne øvelse bliver der brugt en romaskine. Alternativt kan du bruge et sjippetov og sjippe på høj hastighed. Du kan også lave en spurt for at få pulsen op. Udfør din øvelse i 1 minut.

#2 Kettlebell push-press

Næste øvelse er kettlebell push-press. Hvis du ikke har en kettlebell kan du bruge en rygsæk som du har fyldt op med tunge ting, så vægten passer til dig. Se hvordan øvelsen skal udføres i videoen. Udfør din øvelse i 1 minut.

#3 Bulgarian bag cleans

Hvis du nogensinde har interesseret dig for vægtløftning eller crossfit har du helt sikkert set dem lave cleans. Nicolas Dalby viser i videoen hvordan du skal udføre øvelsen, og hvis du ikke har en Bulgarian bag, kan du alternativt bruge en kettlebell, og hvis du heller ikke har det kan du bruge en tung rygsæk ligesom i forrige øvelse. Denne øvelse laves også i 1 minut.

#4 Battle-ropes

Endnu engang skal du udføre øvelsen i 1 minut. Se i videoen hvordan du laver øvelsen. Og hvis du ikke har adgang til battle-ropes så kan du alternativt bruge nogle lette håndvægte (1-3kg.) og gengive bevægelsen.

#5 Box jumps

Helt simpelt skal du egentlig bare hoppe op på en forhøjning. Hvis du har en jump box er det perfekt, for så kan du justere højden til dit ønske. Hvis ikke, kan du finde en bænk eller en anden forhøjning som du kan hoppe op på. Hop op og træd ned i 1 minut.

#6 "Af"varmning

Lav første øvelse igen. Du kan også mixe det op med at lave sprint, hvis du startede med at sjippe, eller sjippe hvis du startede med at sprinte.

Nu har du klaret første runde - kun 4 tilbage! Afslut din daglige WOD med en tur i vandet hvis du er ligeså hardcore som Nicolas.

God træning!