0Item(s)

Din indkøbskurv er tom.

Product was successfully added to your shopping cart.
Nippon Sport returnering

Vores returpolitik

Opsummering af returpolitik.

Returnering: Du kan returnere din ordre indenfor 14 dage. Du betaler som kunde for omkostninger til returnering af varerne til os. Du kan få købsbeløbet retur, men ikke fragtomkostninger. Se info omkring varens stand herunder.

BytteretDu betaler som kunde for omkostninger til returnering af varerne, du ønsker at bytte. Vi betaler fragten for de varer, du ønsker at bytte til.

Varens stand: Du kan prøve varen på samme måde, som du ville gøre i en fysisk butik. Du hæfter for en eventuel forringelse af varen. For at modtage varens fulde værdi retur, skal varen være i original stand og indpakning. Er varen ikke i original stand, kan du kun få en procentdel af varens værdi retur ud fra den handelsmæssige værdi. Ved personligt udstyr som tandbeskytter, skridtbestytter og lignende (men ikke begrænset til disse), tager vi aldrig varer tilbage, hvis de ikke er i original indpakning, da de af hygiegne mæssige årsager ikke kan videresælges.

Ovenstående gælder kun salg til personkunder foretaget online på www.nippon.dk

Returnering i butik

Du har normalt 14 dages returret. Dette gælder ikke specialvarer, tilbudsvarer og tryk- og broderingsopgaver.

 

Sådan returnerer du via post

 

Ønsker du at bytte eller returnere en vare, skal du gøre således:

1) Pak den vare du ønsker at returnere.
2) Inkluder din ordreseddel eller lav en seddel med dit navn, adresse, telefonnummer og ordrenummer.
Skriv en kommentar om, hvorfor du ønsker at returnere og husk at inkluder oplysninger, hvis du ønsker en anden model, farve eller størrelse.

3) Send den til følgende adresse:
Nippon Sport
Vesterbrogade 173
1800 Frederiksberg.

4) Send gerne en e-mail til info@nippon.dk, om at du ønsker at returnere/ombytte og at du har sendt en pakke til os.

5) Vi modtager din returpakke og sender dig den ønskede vare eller refunderer pengene, hvis du ikke ønsker en anden vare.
Refunderingen sker automatisk til det kort eller betalingsmiddel, der er betalt med. Der kan ikke overføres til en anden konto grundet hvidvaskningsloven.

Kontakt os

Har du nogle spørgsmål, kan du kontakte os indenfor normale åbningstider på telefon 33 23 13 13 eller hele døgnet med en e-mail til info@nippon.dk.